Our Blogposts

Yet preference connection unpleasant yet melancholy but end appearance. And excellence partiality estimating terminated day everything.
4 decembrie 2015
Aplicatie pentru mobil vs. site optimizat pentru mobil: Ce sa alegi?

Clientii petrec din ce in ce mai multi timp pe telefonul mobil, iar alegerea dintre un site optimizat pentu mobil si o aplicatie pentru mobil este din ce in ce mai dificila. Fie ca alegi sa mergi pe varianta unei aplicatii sau a optimizarii site-ului, ambele te ajuta sa cresti vanzarile, sa atragi clienti noi […]

Read More
24 noiembrie 2015
Google va penaliza site-urile care folosesc redirectionarea pentru varianta de mobil

La sfarsitul lunii trecute, Google a atentionat utilizatorii in ceea ce priveste redirectionarea pe unele site-uri mobile, indiferent daca acest lucru este realizat in mod intentionat sau nu. In momentul in care un site este responsive, design-ul site-ului se schimba pentru a se adapta dimensiunilor mici ale ecranului unui telefon mobil. In acelasi timp, imaginile […]

Read More
16 noiembrie 2015
Bing a lansat propriul instrument de testare a website-urilor mobile friendly

A trecut un an de cand Google a lansat instrumentul de testare a site-urilor din punct de vedere al afisarii pe telefonul mobil. Acum, a venit randul celor de la Bing sa lanseze un instrument asemanator. Cu toate ca Bing a anuntat ca lucreaza la dezvoltarea unui astfel de instrument inca din luna mai iar lansarea […]

Read More
12 noiembrie 2015
Cum interactioneaza utilizatorii cu motoarele de cautare?

Scopul motoarelor de cautare a ramas acelasi: oferirea unor raspunsuri utilizatorilor, intr-o ordine bazata pe relevanta raspunsului pentru cautarea inregistrata. Din 1990, atunci cand a luat nastere primul motor de cautare, care purta numele de Archie, specialistii au adus imbuntatiri. Pentru a putea gestiona toate informatiile postate online, companii precum Google, Yahoo sau Bing au […]

Read More
4 noiembrie 2015
Link Building: Cum sa creezi link-uri de calitate?

Link Building-ul este o componenta importanta a optimizarii pentru motoarele de cautare. Principala preocupare a Google este sa ofere informatii de calitate, acesta fiind si motivul pentru care dezvolta constant algoritmi in ceea ce priveste SEO. Stiind inca de la bun inceput aceste lucruri esentiale, este absurd sa nu iei in calcul calitatea link-urilor intr-o […]

Read More
3 noiembrie 2015
Google va indexa si continutul aplicatiei pentru mobil

Din ce in ce mai multi utilizatori prefera sa foloseasca telefonul mobil pentru a naviga pe Internet. Daca in 1998 Google a introdus primul algoritm care le permitea utilizatorilor sa gaseasca rapid informatiile care ii intereseaza, 17 ani mai tarziu Google va indexa continutul aplicatiilor pentru mobil. Daca stam sa analizam situatia, de fapt i-a luat companiei […]

Read More
21 octombrie 2015
5 greseli de link building de evitat

"Activitatea de link building este esentiala in procesul de SEO". Cam asa incep majoritatea articolelor pe care le gasim online in ceea ce priveste optimizarea pentru motoarele de cautare. Astfel se explica faptul ca majoritatea antreprenorilor online creeaza cat mai multe link-uri. Doar asta ii sfatuiesc specialistii, nu? Da, specialistii recomanda aceasta procedura si da, […]

Read More
14 octombrie 2015
Ce inseamna "continut de calitate" pentru Google?

In ceea ce priveste optimizarea SEO, auzim adesea ca cel mai mare motor de cautare, Google, tine cont de calitatea continutului unui site in procesul de realizare a clasamentului rezultatelor unei cautari. Calitatea, fie ca ne referim la un smartphone sau la un serviciu de curatenie, este un concept subiectiv, care variaza de la persoana […]

Read More
19 august 2015
Importanta social media pentru SEO

Relatia dintre retelele de socializare si optimizarea SEO este din ce in ce mai puternica in dezvoltarea unei afaceri online. Multi antreprenori online considera ca social media a devenit un element atat de important, incat optimizarea SEO va disparea in curand din strategiile de dezvoltare ale unei afaceri online. Daca si cand se va intampla asta, […]

Read More
17 august 2015
SEO Vs. SEM: Diferenta dintre cele doua concepte

Ambele procese, atat cel de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), cat si SEM (search engine marketing) au acelasi scop si anume cresterea vizibilitatii si a autoritatii online a unui site. Principala diferenta dintre cele doua concepe este ca optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este o parte componenta a strategiei SEM.

Read More
Investeste inteligent in afacerea ta online

Ne gasiti

cloud-syncearthbullhorn linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram