Ce inseamna content marketing?

2 iulie 2014

Firmele care au continut relevant pe site se bucura de o pozitionare buna si foarte buna in rezultatele motoarelor de cautare. Content marketing se refera la crearea si distribuirea de continut relevant, folositor si interesant cu scopul de a atrage clienti noi si de a mentine numarul clientilor mai vechi. Cu alte cuvinte, content marketing-ul este o forma de comunicare cu clientii, care se axeaza pe dezvoltarea unei relatii intre companie si client si nu neaparat pe vanzarea produselor sau serviciilor. Astfel, compania castiga increderea si loialitatea clientilor.

Principalele beneficii pe care content marketing-ul le aduce companiei tale sunt:
- ajuta la o pozitionare mai buna in rezultatele motoarelor de cautare,
- ajuta la transformarea afacerii tale intr-un brand,
- creezi o relatie directa cu clientii,
- informatiile si beneficiile utilizarii produselor sau serviciilor tale ajung la un numar foarte mare de persoane,
- atrage potentialii clienti,
- ajuta la conturarea imaginii de leader,
- ajuta la eliminarea concurentei,
- atrage atentia,
- ajuta la construirea unor relatii de lunga durata cu clientii,
- detii controlul asupra mesajelor publicate,
- creste numarul abonatilor la newsletter,
- te ajuta sa afli ce ii intereseaza pe clienti, ce este important pentru ei,
- prezenta pe site-urile de socializare se va imbunatati.

Avem experienta si cunostintele necesare realizarii si implementarii unei strategii de marketing complexe pentru afacerea ta! Contacteaza-ne pentru a stabili campania potrivita pentru tine!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram