Audit SEO: primul pas pentru o strategie sustenabilă

Identificăm și analizăm peste 50 de elemente care au potențialul de a deveni piedici în poziționarea performantă a site-ului tău în motoarele de căutare. Dacă ai observat o scădere în performanțe în ultima vreme, un audit poate să îți ofere răspunsurile de care ai nevoie.

De ce ai nevoie de un Audit SEO?

O poziționare neperformantă determină pierderea traficului, iar în momentul în care clienții potențiali nu mai ajung pe site-ul tău, vânzările au de suferit. În același timp, neglijarea unor acțiuni SEO concrete este favorabilă pentru competitori care vor atrage cotele de piață pe care le pierzi.

Este recomandată o auditare regulată pentru a identifica prompt orice oportunități de creștere și pentru a remedia problemele care se ivesc odată cu schimbările de algoritmi lansate de motoarele de căutare.

Ce cuprinde auditul SEO?

Am organizat cele peste 50 de elemente pe care le analizăm în două categorii complexe. Astfel reușim să obținem o perspectivă obiectivă a „stării online de sănătate” a afacerii tale. Cele două direcții majore de analiză sunt: analiza tehnică și analiza de conținut.

Analiza tehnică

Cuprinde o listă de analiză completă care vizează aspecte esențiale ale sănătății site-ului, aspecte care influențează direct atât poziționarea în rezultatele motoarelor de căutare, cât și experiența utilizatorului.

Ce verificăm în cadrul analizei tehnice?

Elementele principale de analiză țin de:

  • Analiza funcționalității;
  • Analiza vulnerabilităților;
  • Analiza erorilor;
  • Analiza raportului resurse disponibile/resurse consumate;
  • Analiza vitezei de încărcare;
  • Analiza imaginilor;
  • Analiza link-urilor;
  • Identificarea link-urilor toxice.

Rezultatele analizelor vor fi cuprinse într-un raport complet alături de sugestii pentru remedierea problemelor sau pentru îmbunătățirea situației analizate.

Analiza de conținut

Este un pas extrem de important. Un conținut organizat astfel încât să fie ușor de parcurs, cu informații complete și care ghidează vizitatorul către acțiune face diferența între o decizie de cumpărare fermă și navigarea către alte site-uri pentru explorarea de alternative suplimentare.

Ce urmărim în analiza de conținut?

  • Analiza relevanței;
  • Analiza de lizibilitate;
  • Analiza cuvintelor cheie;
  • Analiza titlurilor;
  • Analiza butoanelor CTA;
  • Analiză structură site;
  • Analiza nivelului de actualizare și întreținere a conținutului;
  • Analiza gramaticală;
  • Analiza exprimării;
  • Analiza valorii adăugate a conținutului.

Aceste elemente substanțiale precum și o serie de alți indicatori calitativi sunt incluși într-un raport complex care cuprinde, pentru fiecare problemă identificată, un set concret de măsuri care pot fi aplicate.

De ce auditul SEO Elite NU este GRATUIT?

Propunem o analiză complexă a unor elemente esențiale de sănătate a site-urilor. Abordăm personalizat fiecare audit în funcție de tipul și de nevoile site-ului analizat și depunem o muncă susținută de colectare, centralizare și analiză a datelor astfel încât, la final să venim cu un raport pertinent pentru client și pentru afacerea sa.

Mai mult, pe lângă identificarea problemelor, propunem un set de acțiuni care pot fi luate pentru remediere.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram